Wnioskowanie o usługę PJM i inne

Obsługa Klientów – Tłumacz PJM/SJM/SKOGN

Osoby, które chcą skorzystać z usługi tłumacza zobowiązane są zgłosić wniosek o zapewnienie tłumacza na co najmniej na 3 dni robocze przed dniem, w którym chciałaby załatwić sprawę w Urzędzie.

Kto może złożyć wniosek?
Osoby uprawnione, czyli:
  1. osoby doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się.
Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:
  1. dane kontaktowe wnioskodawcy;
  2. wskazanie rodzaju tłumacza;
  3. wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą;
  4. wskazanie terminu załatwienia sprawy;
  5. wskazanie rodzaju sprawy dla której występuje konieczność zapewnienia tłumaczenia.

Wniosek o zapewnienie tłumacza PJM/SJM/SKOGN

Termin realizacji
Wnioski realizowane są w terminie do 3 dni roboczych, chyba, że wnioskodawca określił inny termin załatwienia sprawy.

Złożenie wniosku
Wniosek o zapewnienie tłumacza można:
  • wypełnić i wysłać na adres:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy
    ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. nr 11
    02-366 Warszawa
  • złożyć do kancelarii od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00,
  • wysłać drogą elektroniczną na adres mailowy dostepnosc@pinb.pol.pl
  • złożyć za pośrednictwem platformy ePUAP: /pinb-warszawa/SkrytkaESP
Wnioski rozpatrywane są przez Odział Kancelarii i Kontroli Wewnętrznej.